Thursday, March 10, 2011

JOM BELI!!! APA TUNGGU LAGI??..

Dalam era kehidupan sekarang kita terdedah pada pencemaran cuaca dan persekitaran hasil dari teknologi seperti pencemaran asap kenderaan, gelombang radiasi dari teknologi komunikasi, elektrik statik dari perkakasan elektrik dan berbagai lagi.


Pencemaran ini menyebabkan kita terdedah pada ion positif yang banyak dan mendatangkan kemudaratan kepada kesihatan kita seperti masalah pernafasan, asma, paru-paru, sakit kepala, stress, migrane, keletihan, tidak lena tidur, tidur yang tidak berkuaiti dan lain-lain serta akan mengundang penyakit-penyakit yang lebih kronik.


Ionic Detox Patch selain dari fungsi asas nyah toksin, ramuan bahannya berkesan mengurangkan ion positif, ia juga membantu meransang sistem badan untuk menghasilkan ion negatif bagi menyeimbangi ion positif yang berlebihan.


Hasilnya antibody tubuh badan akan lebih kuat untuk pencegahan penyakit. Ramuan bahannya bersama lavender. Ia juga membantu mendapat tidur yang lena dan ketenteraman emosi.


Nikmati kadar terendah dan stok yang memang hebat berbanding detox foot patch yang lain.

100 kpg - RM100
200 kpg - RM190
300 kpg - RM280
400 kpg - RM370
500 kpg - RM450

Harga pakej sudah termasuk kos pos.
Penghantaran pesanan stok melalui SKYNET.
Harga tawaran ini hanya untuk Semenanjung Malaysia.
Bagi kawasan Sabah/Sarawak harga pakej akan dimaklumkan berdasarkan kuantiti pesanan.


Segala pesanan sila emel ke sitifatimah_ema@yahoo.com atau call/sms ke 013 9409078 or 0179137632 (Fatimah) untuk pesanan segera. Stok fresh dan ready setiap minggu

No comments:

Post a Comment