Saturday, March 19, 2011

IONIC DETOX FOOT

1)Jun Gong Ionic Detox Patch (TERBARU)

Detox Patch keluaran terbaru dari kilang Jun Gong. Ramuan herbanya secara asas bertindak menyah toksin dari tubuh dan secara langsung meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan kecergasan dan memulihkan sistem tubuh. Selain dari fungsi asas nyah toksin, ramuan bahannya bertindak mengurangakan ion positif, ia juga membantu meransang system badan untuk menghasilkan ion negatif bagi menyeimbangi ion positif yang berlebihan. Hasilnya antibody tubuh badan akan lebih kuat untuk pencegahan penyakit, ramuan bahannya bersama lavender membantu terapi tubuh badan dan membantu mendapat tidur yang lena dan ketenteraman emosi. Packing yg kemas dan ekslusif dan terdapat logo Jun Gong meyakinkan keasliannya.

2) Jun Gong Ordinary Detox Patch
Detox Patch keluaran asal dari kilang Jun Gong. Ramuan herbanya bertindak menyah toksin dari tubuh dan meningkatkan sistem kekebalan, kecergasan dan memulihkan sistem tubuh. Berkesanan menyerap singkir racun toksin dalam tubuh, melegakan kesakitan dan lenguh otot dan sendi, melegakan kesakitan GOUT, perbaiki edaran darah, mengurangkan alahan athma, menyembuh sakit kepala dan migrane, meningkatkan kecergasan, membantu tidur yang lena,mengurangkan tekanan stress, memperbaiki sistem penghadaman, meningkatkan sistem imunisasi,mencegah badan dan kaki berbau, membantu menurunkan berat badan.

3) Jun Gong Detox Patch - GOLD Series
Detox Patch keluaran dari kilang Jun Gong. Ramuan herbanya secara asas bertindak menyah toksin dari tubuh. Pengeluar menyarankan Gold Series adalah efektif untuk menurunan berat badan selain mengatasi masalah keletihan, sakit kepala, penglihatan berlapis,peredaran darah, masalah kulit, stress,dll.. Packing yg kemas dan ekslusif... Kandungan adalah 90% slim dan 10 % toksin..

No comments:

Post a Comment