Saturday, September 7, 2013

Skincare Meletop !! Adira Skincare Set+krim ibu putih




Mariii mariii sini semua ema ada produk baek punyer!!

Uolzz pernah dengar tak pasal Skincare Adira?? Aiseh ema pun tak tahu lah betul ke idok adira duk pakai krim ni..tapi dekat google memang dah bersepah orang jual produk ni..hehehe.ema pun tak mo lah ketinggalan zaman kan, kena jual jugak produk TERKINI dan TERBAIK !! ewahhh..
 
Sebelum nak jual produk nie ema memang ada buat research dahulu produk nie bgus ke tidak.
 owh ya skrg ema ada jual ibu putih strawberry gak kluaran baru (27.11.2013) nak tahu info?? sila click sini atau trus like page sy click sini
FLAWLESS SKINCARE ADIRA(FULLSET) 
(SABUN SUSU + KRIM SIANG 10 gram + KRIM MALAM 10 gram 
IBU PUTIH 15gram)
Harga : RM50(SM) ; RM50 (SS)
Free pos 

KRIM IBU PUTIH SAHAJA
HARGA:RM 50 utk 2 pcs IBU PUTIH (15 gram)
FREE POS

Borong IBU PUTIH shj
10pcs rm15/pcs (15 gram)
100 pcs rm10/pcs (15 gram)
 (FREE POS POSTAGE)

Borong IBU PUTIH Loose pack
1kg Rm370 (free 1 set krim adira 
5kg rm350/kg
10kg rm300/kg 
20kg rm300/kg(free 1kg ibu putih for promotion)

Borong Lotion IBU PUTIH
1KG RM100
FREE POS
(lotion dah di letak ibu putih)



Berminat??
Sila sms/whatsapp/wechat kepada EMA  014 9137632 (dgi)
atau
Facebook ema  gurlzz onebucks
page ema supplier ibu putih (baru nak promote

nak dptkan ibu putih strawberry??? sila click sini  atau like page nie click sini





APAKAH FUNGSI SKINCARE INI ?
➊ SABUN : membuang sel kulit mati terutamanya untuk kulit yang kusam, sebab tu kadang-kadang tona kulit kita tak sekata sebab sel kulit mati banyak kat kulit muka..bila pakai sabun ni, automatik sel terbuang dan kulit jadi cerah, lembap dan berseri.
➋ KRIM  SIANG : sebagai foundation pun boleh, sebagai rawatan kulit kat muka diwaktu siang hari pun boleh, untuk kulit kering, sangat-sangat disyorkan untuk pakai sebab krim siang Adira ni boleh lembapkan kulit.
➌ KRIM MALAM : orang cakap, banyak-banyak krim, krim malam lah yang paling berkesan, yelah, waktu kita tidur vitamin-vitamin ni merawat kulit kita..kann..amboi kemain kann..vitamin..haha..
➍ KRIM IBU PUTIH : dipakai sekali dengan krim malam ni haaa..cara penggunaa?kejap lagi baca kat bawah ni, mummy dah letak cara penggunaan krim ni.So sila baca dengan betul yer.ngehngeh..


CARA PENGGUNAAN 

Siang :  
  • Pakai sabun macam biasa, urut perlahan-lahan menggunakan jari hantu dan jari manis uollzz..
  • Sapu krim siang secara nipis, jika kulit korang berminyak sangat, pakai nipis-nipis okey..jika kuit korang kering sangat pulak, bolehlah pakai tebal sikit..hehe
Malam : 
  • Pakai sabun sebelum tidur tau, biarkan lembap-lembap kulit muka tu terus sapu krim ibu putih nipis-nipis, sebab lepas tu kita nak sapu krim malam adira pulak..kenapa kita kena sapu krim ibu putih dahulu?sebab krim ibu putih ini adalah krim yang dihasilkan sebagai asas mana-mana krim, lagi satu sebab krim ibu putih ni teksturnya pekat sedikit..
tengahari pulak??
hehehe, yang ni tak yah lah pakai sangat, bagi muka tu rehat, kadang-kadang krim malam sahaja pun dah cukup tau, kulit muka pun nak rehat ^_^

ADA PANTANG LARANG?
☀ Ehhh, mana ada pantang-pantang pulak kan..nak makan kacang, nak makan ikan pun boleh uolzz..
☀ TAPI, haruslah diingatkan bahawa korang tak boleh pakai krim ni campur-campur dengan krim produk lain pulak, sebab nak putih sangat kan, haaaaa, habis semua krim-krim lain korang tepek kat muka..kehkeh..lagi satu, sebelum nak memulakan set adira ni, korang kenalah stop pakai produk korang yang sekarang ni, bagi muka tu rehat dalam 3 atau 4 hari macam tu kann..barulah mula pakai set ni..jangan sebab tak sabar pakai balun jer pakai semua produk.. nnt ema disalahkan..huhuhu

BILA NAK NAMPAK HASIL?
☀ Ermm..yang ni susah sikit nak cakap, kang tak putih-putih jugak kite jugak yang kena marah kan..ingat yer sayang-sayang semua, tak da produk yang magic..pakai sehari dua hari nak terus putih..amboiii..hehe..korang sabar je lah, tunggu dalam 3- 4 minggu macam tu walaupun hakikatnya kadang-kadang dalam 3,4 hari je pun korang dah boleh tengok muka cerah dah..hihi

ISTIMEWA :
☀ Apa yang specialnya, krim ibu putih boleh dipakai diseluruh badan..haaaa..biar satu badan putih..jangan muka je jadi putih..haha..krim ibu putih sahaja okey..bukan krim siang dan krim malam adira tu haa..



Ape itu KRIM IBUPUTIH ??

ok krim ini adalah ibu segala krim pemutih . Krim ini adalah krim sampingan untuk memutihkan kulit wajah & badan dengan CEPAT !!

TANPA KESAN SAMPINGAN !!!



CARA-CARA GUNA 
Hanya perlu Mixkan Krim IBU PUTIH ini dalam NITE KRIM atau LOSYEN WHITENING yg kita ada .. Rasakan PERUBAHAN yg SUPERBBB white walaupon baru 1 HARI PENGGUNAAN IBUPUTIH !!



EXTRA PATI ANGGUR !!
Extra Pati Strawberry

3 comments:

  1. Asalam Saya nak order FLAWLESS SKINCARE ADIRA(FULLSET)(SABUN SUSU + KRIM SIANG 10 gram + KRIM MALAM 10gram + IBU PUTIH 10gram)
    Harga : RM50(SM)Free pos

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum kak ema,saya fara nak tanya ni..ade tak testimoni akak yg lain..minta tlg postkan sebab saya mmg ada rasa nak mencuba tapi takut sgt..

    ReplyDelete